Pacietu Ombuds aicina Rīgas Austrumu slimnīcas pacientus un viņu tuviniekus dalīties savā pieredzē

Nodibinājums Pacientu Ombuds, kura pirmais sadarbības partneris un darbības vieta Rīgas Austrumu slimnīca, ik dienas uzklausa pacientu un medicīnas darbinieku jautājumus, sūdzības un ieteikumus par veselības aprūpes pakalpojumiem, to kvalitāti un pieejamību. Tomēr ir vairāki specifiski, līdz šim nenoskaidroti jautājumi, kurus izvērtēt palīdzēs pacientu aptauja. Pacientu Ombuds visu jūnija mēnesi Rīgas Austrumu slimnīcas klīnikās veic tās klientu aptaujāšanu ar mērķi noskaidrot viņu viedokli par slimnīcas darbu un sniegtajiem pakalpojumiem, pieredzi ar neoficiālajiem maksājumiem un citus jautājumus. Rīgas Austrumu slimnīcas, kā arī citu ārstniecības iestāžu pacienti ir aicināti aizpildīt pacientu aptaujas anketas arī internetā. Meklējiet tās Pacientu Ombuda mājas lapā www.pacientuombuds.lv!

Līdzšinējā Pacientu Ombuda darbība parāda, ka arī ekonomiski grūtos laikos var daudz izdarīt veselības aprūpes uzlabošanā, sniedzot pacientiem kvalitatīvu informāciju, veicinot sadarbību ar medicīnas darbiniekiem, lai rezultātā pacients justos apmierinātāks ar ārstēšanu un klīnikas darbu un būtu informēts par savām tiesībām un iespējām veselības aprūpē.

Pacientu Ombuda sadarbība ar Rīgas Austrumu slimnīcu ir unikāls projekts Latvijā. Līdzšinējā pieredze šajā slimnīcā rāda, ka pacientiem ir vajadzīgs padomdevējs un medicīnas darbiniekiem – vidutājs darbā ar pacientiem, lai nodrošinātu informācijas apriti un pozitīvu komunikāciju kā vienu no ārstniecības procesa nozīmīgāko aspektu funkcionēšanu. Tuvākā nākotnē tiek plānots darbs arī citās Latvijas lielākajās ārstniecības iestādēs, tomēr jau šobrīd Pacientu Ombudā pēc palīdzības vēršas un to saņem dažādu Latvijas slimnīcu un klīniku pacienti.

Preses relīze krievu valodā.

 

Kontaktinformācija:

Pacientu Ombuds

Hipokrāta iela 4 (Latvijas Onkoloģijas centrs, 106.telpa), Rīga, LV-1079

Tālrunis: (+371) 28646268

E-pasts: ombuds@pacientuombuds.lv

Atpakaļ